ملاحظات چندی بر نظریۀ گفتاریبودنِ قرآن
بخش دوم /
به باور ابوزید، قرآن در شرایط خاص و بر مبنای ضرورتهایِ خاصی نازل شده و شرایط نخستین نیز از بین رفته است؛ از اینرو بر دلالتهای آیات قرآن نمیشود اطمینان کرد؛ چون این دلالتها فرصتی ایجاد میکند که قرائتها و خوانشهایِ گونهگون بههم برسند و هرکس به سود خویش تفسیری از قرآن ارایه … ادامه خواندن ملاحظات چندی بر نظریۀ گفتاریبودنِ قرآن
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.